اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان در گفت‌وگو با فارس:

کفار آرزوی نابودی فرهنگ حسینی را به گور می‌برند

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، گفت: کفار آرزوی نابودی فرهنگ حسینی را به گور می‌برند.

کفار آرزوی نابودی فرهنگ حسینی را به گور می‌برند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در حاشیه آیین عزاداری حسینی در سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکای جنایت‌کار و این شیطان بزرگ به تعبیر امام راحل از روز اول از جریان مقاومت اسلامی شکست خوردند؛ اما هنوز هم دست‌بردار نیستند.

وی اضافه کرد: غربی‌ها با اسلام مخالف‌ هستند و نمی‌خواهند اسلام در جهان وجود داشته باشد؛ اما طبق وعده الهی، کفار آرزوی خود را به گور می‌برند.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه امروز که مقاومت اسلامی در جهان اسلام از دامنه خوبی برخوردار است، جریان بیداری اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولی امر مسلمین جهان، نهال بیداری اسلامی را کاشت و این نهال اکنون در حال رشد است.

مهدوی‌نژاد اظهار کرد: آل‌سعود در طول تاریخ، جنایات زیادی در جهان اسلام به راه انداخته است و جهانیان این چهره زشت آل‌سعود را تماشا کرده‌اند و به ماهیت این رژیم کافر پی برده‌اند.

وی ادامه داد: آل‌سعود دستی در آستین استکبار جهانی برای اجرای جنایات منطقه و جهان اسلام است و مردم، زنان و کودکان بی‌دفاع یمنی را به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه آل‌سعود مزدور استکبار جهانی در منطقه است، تصریح کرد: دولت سعودی برنامه‌های ضد اسلامی را در جهان اسلام پیاده کرده و جنایات زیادی انجام داده است.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه کشتار حجاج خانه خدا معرف چهره استکباری و ضد اسلامی آل‌سعود است، اضافه کرد: کشتار حجاج اوج هنر رژیم آل‌سعود را نشان داد.

وی با بیان اینکه رژیم آل‌سعود کودک‌کشی در یمن را از اربابان خود یاد گرفته است، تصریح کرد: آل‌سعود مزدور استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه اعلام برائت از مشرکان از سنت‌های خوب در مناسک حج است و البته باید همیشه ادامه یابد، اظهار کرد: حجاج در طول مناسک حج در جریان معرفی وحدت اسلامی، مشرکان و ظالمان جهان را مورد نفرت و انزجار خود قرار می‌دهند و در آیین‌های محرم نیز شاهد این اقدامات هستیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول